zaterdag 11 juli 2009

Uncle Sam

Tijdens mijn reis door het zuidwesten van de VS wil ik niet helemaal afgesloten zijn van de beschaafde wereld. Vanwege het tijdsverschil zijn telefoon en msn out of the question, dus ik heb maar besloten dit te proberen. Nooit verwacht dat ík nog eens een blog zou hebben...

Ik kan niet garanderen dat er elke dag iets nieuws komt. Ik ga wel proberen elke dag een stukje te schrijven (alsof ik wat beters te doen heb 's avonds). Het probleem is, dat ik die stukjes alleen kan plaatsen op plekken met wifi. Dat is hopelijk op veel van de campings het geval, maar daar ben ik sowieso maar de helft van de tijd. Ik zal proberen zoveel mogelijk te doen om jullie te vervelen met mijn oninteressante verhaaltjes.

Nog 40 uurtjes, dan vlieg ik naar het Westen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten